laupäev, 4. august 2012

Veel feng shuist.

Mul ei õnnestunud teha maja plaani õigesse formaati, et seda siia panna ja nii juhtus ka minu bagua plaaniga, aga panen siis siia ühe netist leitava. Sellel pole küll selliseid täiustusi nagu minu omal, aga siis saab aru, millest ma räägin.


Palju eesti keelset infot feng shui kohta netist saab www.seeder.ee
Ma lugesin sealt palju ja siis hakkas rohkem huvitama ja nii ma sinna raamatukokku läksingi =)

Nii räägime nüüd hoopis sellest, mida mina olen ära teinud ja kas on juba kasu ka on olnud.
Ma olen sellega nüüd tegelenud umbes kuu aega või nii ja ühest raamatust lugesingi, et kui oled asjad paika sättinud, siis kuu ajaga peaks tulemus näha olema. Kui erilisi muutusi siis pole, siis seda soovitud valdkonda veel "tuunida".
Seedrid ütlevad, et kõiki tsoone peaks võrdselt tegema. Üks minu raamatudest ütleb, et teed enne seda, mida kõigepealt tarvis teha N: tervis kehv, siis võtad kõigepealt selle tsooni käsile. Kui see paigas, siis läheb tervis paremaks ja sa tunned, et nüüd on vaja hoopis töökohta vahetada. Nii hakkadki siis karjääri tsooni paika sättima jne kuni avastad, et kõik tsoonid sinu kodus on feng shui järgi paigas.
Asi on sisetundes, kuidas arvate õige olevat nii tehkegi. Mina nokitsen kõikjal tasapisi. Ei ole ma seinu teist värvi värvima hakanud, ega kogu korterit kristalle täis vedanud. Mööblit tõstsin küll väheke ümber, aga see oli suuresti seotud hoopis vajadusega lapsed oma tuppa paigutada.
Nagu eile ütlesin...ma alustasin ilmakaarte variandiga. Ja alustasin ikka jõukuse nurgaga =) On öeldud, et väga hea oleks kui see asuks köögis ja see oleks roheline. Supper..mul asus see ilmakaarte järgi köögis ja köök on mul roheline =) Mul oli juba ümmarguste lehtedega ahvileivapuu olemas, aga vales nurgas. Vedasingi selle siis õigesse nurka. Seal võiks seista rahakassa, mis on puidust. Puidust rahakassa oli ka olemas, vedasin selle ka õigesse kohta. Veel oleks hea kui seal oleks vesi- akvaarium või purskkaev või lihtsalt anum veega (vahetada iga päev), draakoni või kala kuju, külluse ja rikkuse pildid või sümbolid, tuulekell ja asjade kujutised, mille eest oled tänulik (fotod perest, lastest, sõpradest,sinu auto mudel, purjeka makett jne). Neid asju mul ei olnud ja nii jätsin asja nii.
Siis nägin, et suhte nurk on meie korteris olematu ja see pisike lõiguke mis ka on, see on wc-s. Lugesin siis kuskilt, et kui suhte tsoon on väike, siis saab seda parandada 9 kiviga, millest 2 on suuremad, ühine pilt kallimaga ja roosa või punane valgus. Õnneks on mu wc ja vannituba ühine ja seal on piklik aken. Panin siis aknalauale punase liniku, potilille (peab kasvama ülesse poole, mitte rippuma alla, sest ära voolud selles ruumis viivad niigi energiat alla ja siis saab püsti kasvava taimega seda väheke pidurdada), kivid, foto abikaasaga punases pildiraamis kõik panin, aga vat lampi küll punast pirni keerama ei hakanud, sest mu mees oleks minestanud kui wc oleks punane valgus olnud =) Ja pealegi ei pea ju kõiki asju ka tegema mis raamatud ütlevad, muidu elan varsti tuulekellade, kristallide, kujude jne paksus rägastikus =D
Ja uskuge või mitte, aga sain vaevu kivikesed paika kui inimesed hakkasid mulle külla sadama. Ja sellised inimesed, keda ma polnud pikka aega näinud. Sõbranna Soomest oli hommikuks teate jätnud, et tuleb paari päeva pärast Eestisse ja külastaks siis mind ka. Ühel õhtul kell 8 helistas sõbranna, keda ma näen küll tihti, aga alati käin mina tema juures, sest ta elab tee ääres kust mina tihti mööda sõidan. Ja nüüd äkki sadas mul uksest sisse =) Nädal hiljem külastas meid perekond, keda polnud juba paar aastat näinud.
Siis tõin raamatukogust raamatud, mis kõik andsid selget infot, et ilmakaarte järgi ei ole asi õige kui uksed ja aknad vales ilmakaares.
Nüüd võtsin ja lugesin ühe raamatu otsast lõpuni läbi enne kui midagi tegema hakkasin. Energia armastab puhtust ja korda, sest siis saab ta kergelt liikuda, siis ei pidurda mustus ja koli teda tema liikumisel. Ja kui sul on palju asju, siis ei pääse energia nendesse kohtadesse, kus sa neid asju hoiad. Kui sul on terve üks ruum koli täis, siis energia ei mahu selles ruumis liikuma ja jääb sinna seisma ning läheb "hapuks".
Liiga tühjad ruumid ei ole ka hea, sest siis liigub energia seal liiga kiiresti ja inimesed, kes seal elavad väsivad sellest kiirusest ja muutuvad närviliseks. Kõik peab olema tasakaalus =)
Feng shui järgi pole vaja hoida alles asju, mida sul KUNAGI vaja võib minna- need asjad on justkui mõte ja tunne sinu sees, et tulevik on ebakindel ja mul on vaja igaks-juhuks neid asju hoida. Pole vaja endale sellist asja sisendada ja sellest lahti saamiseks tuleb kõik TULEVIKUKS TALLELE pandud asjad ära visata.
Pole vaja hoida alles kõiki asju minevikust. Pead edasi liikuma ja selleks tuleb enne minevikust lahti lasta. Et teha ruumi uuele pead vana eest ära viskama.
Muidugi käib siia alla ka mustus, tolm, prügi.
On palju asju, mida kasutad harva, aga minema visata eitahaks...ja pole vajagi. Näiteks laste beebipildid. Keegi ei hakka ju oma laste beebipilte ära viskama, aga neid ei vaadata ka enam...nii jääb sealne energia seisma. Vaadake neid vahest ja kui keegi külla tuleb, siis näidake talle ka 10a taguseid Egiptuse reisi pilte. Nii saavad albumid uut energiat. Sama on raamatutega..lapake neid vahest, vahetage nende asukohti. Mina armastan magneteid =) Ma eksponeerin neid külmikul ja pliidi küljel. Mul on ka postkaardikogu..tegelesin kunagi postgrossing.com-iga- annan neid vahest lastele vaadata =) 2 tundi vaikust ja rahu =D Ja osasid kaarte sain nüüd feng shuiga seoses raamidesse panna ja energia aktiveerimiseks kasutada.
Mina olen seda tüüpi, kes varub asju tulevikuks ehk siis ebakindel. Otsustasin sellest mõttest lahti lasta ja kõik tulevikuks varutud asjad ära visata. Nii läks lahti üks suur asjade sorteerimine =) Sain isegi mehe endaga koos asju sorteerima =)
Palju asju viskasime prügikasti, aga osa asju läks ka müügiks ja osa ära andmisele. Feng shui ütleb ka, et ei tasu ennast suure koristamise ja sorteerimisega ära koormata, sest siis tundub ka feng shui üks tüütus. Parem vea oma kolikambrist välja üks kast päevas ja sorteeri see ära. Kiiret pole ju kuhugi =)
Kuna meil on muidu korteris asjad enam- vähem ja probleemiks on vaid suur karderoobkapp, siis tegelesimegi vaid sellega ja see ei võtnudki rohkem aega kui mingi 20min. Seda enam, et ma olin meelestatud lainele...kõik asjad, mida ma ei ole vähemalt aasta kandnud või millel on mingi viga (lukk kiilub kinni, seljas ebamugav) kaovad mu kapist.
Teisi väiksemaid kapikesi ja sahtleid olen tasapisi iga päev korrastanud. Avastasin, et vähemalt poolteist aastat on mu öökapi sahtlid olnud laste pärast seina poole keeratud, aga ma ei ole sealt vahepeal mitte kui midagi vajanud. Olen vaid seda kapi pealset kasutanud lambi ja raamatu hoidmiseks. Järeldus: kõik seal sees olev kuulub minema viskamisele ja tegelt tundub et ma ei vaja ka neid sahtleid =D

NII ET TEHKE KÕIK KORDA, SIIS SAAB ENERGIA LIIKUMA JA TUNNETE ENNAST KA KERGEMALT =)

3 kommentaari:

  1. Nii lahe, et täna just hakkasin ma samu asju uurima :) Põnev kohe lugeda :)

    VastaKustuta
  2. Nii tore!
    Feng shui on minu tuju tõstnud- tegelen rohkem koduga, loen rohkem ja see on nagu mingid sihid loonud kuhu liikuda. Nüüd on mul ka homseks plaanid =)

    VastaKustuta
  3. ma olen täna super elevil. Olen näinud kommentaare inimestelt, kes olid juba LAPO M-F-st laenu saanud, mistõttu otsustasin populaarsete soovituste põhjal taotleda ja alles paar tundi tagasi kinnitasin oma kontole kogusumma 28 500 eurot. See on tõesti suurepärane uudis ja soovitan kõigil, kes vajavad päris laenu, taotleda oma e-posti teel: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    VastaKustuta