reede, 3. august 2012

Feng Shui.

Huvitun väga müstikast- taro kaardid, käejooned, ruunid jne. Feng Shuid ei saa küll müstika alla liigitada, aga see huvitab mind ja olen hakanud oma korterit selle järgi kujundama.
Feng shui on energia liikumine sinu kodus ja sinus endas. Kui energia ei liigu, siis seisab see paigal ja sellega seoses seisab ka sinu elu. Ja nii tundus ka mulle, et hoolimata sellest, et mul on 2 väikest last, seisab mu elu ikkagi paigal. Mul endas nagu energiat on, aga kõik mu ümber justkui tammuks ühe kohapeal. Tuli kodune energia koos minuga liikuma saada. Mõeldud- tehtud =)
Kuna netis on selle kohta olev info väga kesine, siis külastasin raamatukogu. Minu imestuseks oli seal terve eraldi riiul feng shuile pühendatud. Võtsin siis algatuseks 4 raamatut, millest üks on "Feng shui piibel", mis räägib lahti kõik erinevad feng shui stiilid, üks on puhtalt kodukujundus feng shui abil ja ülejäänud kaks annavad lihtsaid lühidaid näpunäiteid feng shuist aru saamiseks, selle järgi kodus asjade sättimiseks...küsimused- vastused.
Kuna ma kirjutasin raamatudest välja lehekestele väga palju ja väga erinevat infot, siis hakkan seda siia ka ülesse panema, et ise ka sellest sotti saama hakata =)


Proovisin algul ilmakaarte järgi, aga raamatuid lugedes sain aru, et see teeb asjad vaid keeruliseks. Keeruline on siis ka teistele huvilistele asja selgitada, eriti kui ta tahab, et ma ütleksin talle kohe hoobilt, kus tema kodus rikkuse nurk on =) Aga uuema aja draakoni uke feng shuiga saan kohe tuppa sisenedes öelda, kus see otsitav rikkuse nurk asub ;)
Mõõtsime mehega kõik toad ära, panin need paberile ilusti mõõtude järgi ja siis mõõtsin bagua kaarti sinna peale. Mina kasutan sellist bagua kaarti, millel on 9 ühe suurust kasti. Nüüd sai selgeks, kus täpselt mul üks või teine tsoon asub.
Fheng shuil põhineb 5 elemendil: PUU, MAA, METALL, VESI, TULI. Iga tsoon on erineva elemendi mõju all ja kui sinna lisada sellele elemendile vastavaid värve ja esemeid, siis saab seal energia liikuma nii kiiresti kui soovid ja selles suunad kuhu soovid.
Näiteks: Suhe kipub alla mäge jooksma. Vaatad bagua plaanilt järgi, kus sinu kodus suhte tsoon on ja lisad sinna roosat värvi või/ja esemeid (et romantikat luua)ja kuna see on MAA tsoon, siis lisada maa värve (beež, pruun, kollane) või/ja esemeid (savist vaas) ning pilt sinust kaaslasega koos. Varsti tulevad muutused :)
Kehv on meie korteri puhul veel see, et see ei ole korrapäraselt nelinurkne või ristkülik vaid pigem nagu L-kujuga. Ja siis pidin ka veel väliskoridori ära mõõtma, et aru saada, kas mul on üks tsoon päris puudu või on 2 ülejäänut suuremad kui teised. Kuna ka terve meie maja ei ole korrapärane nelinurk (trepikojad on pikemad), siis on raske otsustada, kas pean seda külge mõõtma trepikojast (siis need tsoonid suuremad) või maja külje järgi (siis üks tsoon puudu). Kui trepikoda läheb arvesse, siis pean pikendama õuest kahte tsooni, et trepikoja nurk vastaks maja nurgaga.
Tahaks hirmsasti siia seda joonist panna, aga ei oska =(
Proovin homme uuesti!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar