esmaspäev, 13. august 2012

Nüüd ma sain aru!

Käisin uuel raamatukogu tiirul ja tõin veel paar raamatut. Üks neist Siret Seederi "Eesti oma feng shui". Seal räägiti väga hästi lahti yin ja yang mõiste (tegin muudatusi oma selles sissekandes).
Ma taipasin, miks mu mees on vaid mõndaaega kodus rahulik, aga siis hakkab kuhugi kibelema- sõbraga kalale, sugulastele külla jne.
Sain juba eelnevalt aru, et ukse asukoha pärast (kaldub paremale), on meie kodus domineerivaks yin-energia. Ja seda ei leevenda meie struktuursed seina (mis on küll läikivad), pool korterit on roheline, kõikidel akendel ees tüll ja osadel veel paksem kardin lisaks, 3 tuba vaipkatte all. Oranži ja kollast pole meil mitte ühesgi toas kasutatud. Punast siiski on- magamistoa vaipkatted, soojamüüri üks külg. Magamistoas on seina suurune karderoobkapp, mille kõik 3 ust on peeglid.
Ei näinud selles probleemi, et meil on yin domineeriv (olen ju naine).
Nüüd taipan, et domineeriv yin, teeb yang (ehk minu mehe ja arvatavasti ka poja) olemise siin ebamugavaks.
Mida siis teha? Olen päris kimbatuses. Kuidas üldse aru saada kui palju on parasjagu yangi, et see omakorda yini üle domineerima ei hakkaks. Plaanis on lisada vähemalt üks peegel ja esikusse tuleb kapp, mis varjab ühe rohelise seina (valiks selle võimalikult läikiva). Elutuba tundub mulle kõige yangi vaesem, aga see peaks just rohkem yangim olema ja magamistoad on meil yangimad, aga peaks olema yinimad, et soodustada rahulikku uinumist =(
Õige varsti läheb meil elutoast vaipkate välja ja asemele tuleb laminaat või midagi sellist...loodan, et see parandab siinset yin-energiat =)

2 kommentaari:

  1. Meil on sama teema ja mees on alates korterisse kolimisest rääkinud kuidas tal on halb siin olla. Ma tegelen hetkel sama asjaga ehk kuidas korter muuta yangimaks :)

    VastaKustuta
  2. Lihtsam on Yingimaks muuta- minu arust =)

    VastaKustuta