laupäev, 14. jaanuar 2012

Veel eelmise aasta tegemisi!

Natuke siis veel näitaks eelmise aasta tegemisi, mida ma pole siin näidanud.
Kõigepealt siis volditud lilledega kaart:

Punaste tulpide õpetus:

Helesinised lilled on tehtud nii:

Ja need väikesed asjad kõikjal kaardil on tegelikult küünekaunistused, mis ma sinna liimiga liimisin =)


Aasta algul oli sünnipäev sõbrannal ja talle sai tehtud sellised asjakesed:
Pildistatud on minu käes ja minul lühikesed näpud, aga sõbrannal ilusad pikad klaverimängija näpud, talle need ilusti parajad =)

Emale sai tänutäheks meepurk viidud:

Proovisin ära ka väga levinud kristallmulla. Ilus on küll, aga tüütu, sest juba 2 päevaga hakkavad need pärlid kahanema. Proovisin siis et hoiangi neid koguaeg vees, aga need muutuvad inetuks...nii vesi kui pärlid. Pesin neid siis tihedamini, aga see kõik on lilledele koormav ja mulle tüütu. Minu hinnang on, et sobivad kasutamiseks võibolla vaid lõikelilledele (roosidele kindlasti mitte, aga nelgid seisid küll hästi).
Siin üks pilt ka sellest ajast kui need veel ilusad olid:

Nüüd üks väike lihtsalt kootav jänku:

Õpetuse leiate SIIT =)
Tegin ise ühe vea kokku panemisel, nimelt panin ma kootud nelinurga valepidi- minu jänese pahempidi triibud jooksevad pikki, aga ilusam oleks jäänud kui oleksid jooksnud põiki.



VOT NII OLI EELMISEL AASTAL, AGA SELLEL AASTAL.....OIOIOI KUI PALJU PLAANE ;D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar