reede, 20. jaanuar 2012

Saalomoni tegin kaa!!!

Oli vaja teha endale sall või rätik või .... noh midagi sooja ümber kaela. Valida oli kas heegeldada või kududa...valisin ja valisin- ikka üks muster ilusam kui teine. Kuid siis jäi pilk saalomoni sõlmedega tehtud rätile...see tundus lihtne teha ja mulle meelepäraselt kohev. Otsisin õpetuse välja....üks varjant on siin:

ja asusin tegema.
Tegin tiheda, aasa pikkus umbes 1cm, ja kasutasin lammbavillast lõnga. Ema kinkis selle lõnga mulle paar aastat tagasi, kui olin tema kootud rätikut imetlenud, kuid seisis teine kapis oodates õiget aega. See on hästi peenike lõng ja nii ma võtsin lõnga kahekordselt. Villanelõng on kare ja kardsin, et sall jääb ka kare. Tegin siis natike uurimistööd, et kuidas sall pärast pehmemaks saada. Keegi õpetas, et tuleb pesta villasampooniga või tavalise sampooniga, aga pärast pesu teha vaid kerge loputus. Vahendit ei tohiks väga välja loputada, siis jääb pehmem.
Mul on villasampoon, pesin sellega läbi ja tegin vaid ühe loputuse. Tõesti tundub pehmem ja narmad läksid nii ilusti kohevaks. Ääre, kuhu narmaid ei pannud, heegeldasin lihtsalt üle, siis hoiab ilusamini.
Ja selline see sai:


Ja veel tahan näidata oma Kalanhoe "Calandiva", kes alles poole aasta eest oli pisike oksake, aga nüüd õitsele puhkes =)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar