pühapäev, 22. jaanuar 2012

Uus väljakutse =)

Nii see on! Kaia´s Scrapbooking Fairy Tale #8 sisustas minu tänase õhtu kenasti ära.
Olen nii palju kaartide meisterdamisega arenenud, et täna tundsin, et vahendeid napib, et ideed tehtud saaks. Kuna ma elan "kolkakülas", siis puuduvad meil marketid, kust vahendeid hankida ja nii tuleb endal natuke rohkem nipitada. Esimeseks probleemik osutus ilus lilleline paber. Kuna mul on templid, siis tembeldasin selle endale ise =) Väga hea ei tulnud, aga ajab asja ära. Teiseks mureks oli sobiv pael, millest ilusat lipsukest teha. Noo ma siis voltisin endale sellise ilusa lehvi...sõber Youtube aitas. See lehv on nii geniaalne, et hakkan seda edaspidigi kasutama =)






Ja kuna sõbrapäev on tulekul, siis tuleb kindlasti lisa!



Selle kinnituseks veel mõned südamete voltimise õpetused..tuleviku tarvis. Kahte neist saab kasutada ka järjehoidjana =)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar