kolmapäev, 11. jaanuar 2012

Pajalapid =)

Aasta 2012 on alanud minu jaoks imelikult- olen hakanud tegema asju, mida ma ei pidanud siiani eriti vajalikeks. Alles tegin järjehoidjad nüüd avastasin, et vajan pajalappe. Lõpp käterätikuga koogi ahjust välja võtmisele, sest nüüd on mul pajalapid =)JEEEEEE!!!!

Sellised need siis tulid:
Ja kuna ma armastan ise blogisid, kus on selliste asjade juures õpetus või viide õpetusele, siis on iseenesest mõistetav, et selles blogis on ka kõikidel enda tehtud asjadel õpetus juures =)

Siit see tuleb- piltidega ja puha!

1.ring: 6 silmust ketiks ja siis ringiks kokku.
2.ring: Edasi 3 silmust ja 13 ühekordsetsammast.
3.ring: 23 ahelsilmust kinnita üle ühe samba st. kolmandale sambale, jälle 23 ahelsilmust kinnitada 5 sambale jne.
4.ring: 11-sse ahelsilmusesse kinnissilmused, 12-nasse 3 kinnisilmust, siis jälle 11 kinnissilmust ja nii kõik 7 "lehte".
5.ring: 12 kinnissilmust, 13-ndasse 3 kinnissilmust, 12 kinnissilmust.
6.ring: 13 kinnissilmust, 14-ndasse 3 kinnissilmust, 13 kinnissilmust.
7.ring: 14 kinnissilmust, 15-ndasse 3 kinnissilmust, 14 kinnissilmust.
Siis keera "lehed" keerdu ja heegelda välimine äär üle. Mina tegin nii, et 7 kinnissilmust (siis jõudsin lehe tippu), lehe tippu 3 kinnissilmust ühte silmusesse, siis jälle 7 kinnissilmust, ühendasin 2 "lehte" ja nii kõik 7.










2 kommentaari:

  1. Mulle meeldivad ka koos õpetustega blogid. Olen kaua mõelnud selliste pajalappide tegemisest ja nüüd õpetus koos piltidega olemas. Näitan sulle ka tulemust, kui olen ära proovinud :)

    VastaKustuta